Premiärdopp

I spåren efter magsjukan tog jag och Ossian oss en tur in till Kramfors för lite shopping. Jag har ju (än så länge iaf pepparpeppar) blivit besparad magsjukan äve om det verkar som att snudd på alla andra varit sjuka.

Shoppade iaf loss på lite fint Villervalla, nämligen ett par capri/shorts åt Ossian och en solhatt. Ville egetnligen ha en fin grön, men den fanns inte kvar i storlek så då bidde det en röd. Sedan en tur till farmor för att hälsa på henne på jobbet och sno en kopp kaffe, ner på Dollar och kolla läget, men hittade(nästan) inget. Sedan matshopping och hem. Fast först var jag in på apoteket där dom hade slut på solskyddsfaktor och frågan är om jag inte ska inhandla en sån däringa dräkt ändå. Fast måste ändå ha solsmörj åt både mig och Ossian.

Käkade mumsig middag, sallad, fast Ossian var inte särskilt förtjust. Plockade bort salladsbladen direkt. Han kan minsann urskilja, broccoli och salladsblad läggs direkt på sidan för det är blä! Och sedan blåste vi upp Osssians monster till pool, med rutschkana och tjosan och hans moster. Ossian badade och skrek av förtjusning, kanande och plaskade och dykte och hade sig. Den kommer garanterat bli välanvänd i sommar. Hej värmen!
2010-05-18 @ 20:32:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kissegirl

Alltå jag tycker soldräkten varit super vi hade en förra året åt filip stl 74/80 (lindex)så lite tajt åt Ossian (tyvärr annars hade ni kunnat låna den när ni åker men jag tror den är lite väl liten va?) kommer passa Lukas perfa i sommar :)Fördelen är ju att den torkar super duper snabbt i solen så dom inte blir kalla, en t-shirt tar ju betydligt längre tid att torka... Filip trivdes bra i sin tvådelade dräkt med kortärmad tröja och shorts, rätt hög polo så man behövde inte vara rädd att han skulle bränna sig i nacken heller där inte kepsen nådde...

2010-05-18 @ 21:02:27
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: poa

Dykte.. eller måhända dök? ordpolisen vinkar med fingret

2010-05-19 @ 19:54:45
URL: http://annahoj.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback