Och vad jag måste handla...

Ossian skulle nog behöva mer än ett par shorts om det fortfarande är lika varmt.
 
Och kanske borde jag köpa ett par armpuffar, fast han har fått ett par i födelsedagspresent faktiskt, men vet inte om man kan lita på "reklampuffar". (Kan man det?)

Solskyddskräm måste jag inhandla iaf, både åt mig och Ossian eftersom vi har samma härliga blekpigment. Ja, och för att han är ett barn såklart. Funderade på en sån där solskyddsdress, men tror faktiskt att vi skippar det. Jag skulle aldrig vilja plaska runt i en våtdräkt, så man får väl ta smällen att smöjra desto mer. Och se till att ta på honom en tröja kanske när han leker på stranden.

Och nån sorts kepa skulle också vara bra. Har shoppat en sån där med häng över nacken när jag var på bytardagarna, men en vanlig kanske skulle sitta fint det med. För promenader på stan eller vad som.

Jojo, tur att man inte har några pengar då.
2010-05-12 @ 10:32:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback