magsjuka igen

Jaha, har typ inte rört datorn på jag vet inte huuur många dagar. Blir så när det är fint väder ute serrni. Ossian har premiärnakat(eeeh?) ute i förrgår i det fina vädret. På med solkeps på huvudet bara... sedan fick han krypa omkring och vara naken på gräset. En stund iaf, för man vill ju inte att han ska bränna sig. Måste köpa den där solskyddslotionen nu snart. Och snart åker vi.

Har haft en supertrevlig kväll med gamla vänner, lite vin och en hel del dans. Och nostalgi! Jösses vilka kläder man har haft på sig en gång i tiden.

Och helgen avslutades lite trevligt sådär med att Ossian spydde igår kväll. Misstänkte att det var nåt lurt för han hade inte alls nån aptit igår och mycket riktigt så har vi drabbats av magsjuka igen. Så nu ligger svärfar, svägerskan, Jim och Ossian. Jag är än så länge kry, men får väl se om det håller i sig. Ossian har faktiskt inte spytt nåt sen igår kväll och druckit en massa vatten. Vaknar till ibland och sträcker sig efter vattenflaskan, sötisen. Och sedan somnar han om. Så ligger fortfarande och trynar uppe med pappsen som fick åka hem från jobbet. Själv ska jag våga mig på att äta nåt för första gången idag, lite a-fil blir bra.
2010-05-17 @ 11:42:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

men herre gud ni får sluta kramas så mycket så ni håller er friska ;)



Fan vi som var sugen på en tripp till kramforsdollar och sedan ta en middag tillsammans med er, blir frisk NU!!!!

2010-05-17 @ 12:21:14
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback