Latmasken har krupit fram!

Sitter fortfarande i morgonrocken och latar mig. Jim har fått en ny vana, att koka kaffe innan han åker till jobbet. Mycket trevligt för mig att väckas av härlig kaffedoft på morgonen och sedan en termos på bordet när jag väl tar mig ner för trappen!

För övrigt har jag insett att jag inte vill ha ett tvåvåningshus sedan när vi köper hus. Helst! Har alltid varit inställd på ett envånings, men man kanske kunde ändra sig?! Men nu när vi bor på två våningar tycker jag bara att det är bökigt och omständigt. Upp och hämta pyjamas, och sedan ner för att göra välling. Se till att byta blöja och klä på, innan man går ner för att äta frukost, vilket gör att frukosten dröjer lääänge ibland. Klart man kan springa upp och ner för trappen(är ju bra motion också) men just nu känns det bara...bökigt. Jojo!

Näpp, häpp. Om man skulle ta och dra på sig lite kläder och gå ut nu när solen passade på att visa upp sig. Och innan lilleman ska käka lunch!
2010-05-11 @ 09:29:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

joho du nu vet du varför man blir så lat att man skaffar två av det mesta ;)vi förvarar ju barnens kläder nere, det är ju där vi är mest dessutom trodde vi ju att vi skulle orka gå ner och byta blöja på Filip nätterna... HA HA vilket skämt, lat och bekväm är man och en enplanare skulle helt klart vara att föredra men det är ju rätt mysigt med en över våning åxå, inbillar mig att man får vara lite mer privat liv eller vad man ska säga... Filip går ju gärna upp på övervåningen och leker själv..

2010-05-11 @ 16:29:58
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Mikaela - Mamma till Nova

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

2010-05-11 @ 17:24:13
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback