Kommunal 100år

I år firar Kommunal 100 år och eftersom vi är en riktig kommunalfamilj så skulle vi självklart vara med på familjedagen också. Dessutom skulle ju pappa Jim "jobba" eftersom paraden skulle trudelutta. Tycker det låter härligt pampigt när dom "trudeluttar" jag. Som en riktig festlighet. Och det var det också. På folkets park i sundsvall, en heldag med lek i lekparken, minigolf, god mat, kaffe och dessutom underhållning av RockRagge, Emilia, One Hell of a band och dessutom allsång med Lasse Berghagen. Jag kom hem med inte bara en del gratisgrejer i bagaget utan också en lätt röd färg, eftersom jag inte alls tänkte på att smörja in mig i det lagom varma vädret.

En helt suverän dag iaf! Grattis Kommunal 100år, kamp för alla!
2010-05-23 @ 13:38:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback