Jodu, birsta!

Mission accomplished! Jag har hittat en bikini, den gick på lite mindre än 500 kronor, men det är det värt när man får plats att gömma både tuttar och mage. Funderade ett tag på att köpa en tankini(linne som täcker magen) men vill ju ändå sola min inte så fina mage. Hoppas ingen kräks när dom ser mig på stranden i sommar.

Inhandlade också en solskyddströja till Ossian. Skippade alltså dress, eftersom han redan har shorts. Och solskyddsfaktor 50 på apoteket gick lös på 195kronor. Shit! Men det behövs ju så...Så varma baddagar here we come. Kruxet här på gården är att vi har noll skugga. Huset ger lite skugga när solen står som högst och det är ju bra, men finns inte en chans att hålla Ossian i den skuggan när han börjar gå. Så bli till att skydda sig från den brännande solen så mycket som möjligt, försöka hålla honom i den skugga som finns och bada och anväbda sig av parasollet. Blir nog en hel del dagar på stranden också i sommar, med min lilla badnymf.

Blev också en tröja både till mig och Ossian på Lindex så nu har han en tischa som matchar äppeltightsen.

Stora gäspar komme från barnet nu, men vet inte om jag ska försöka hålla honom vaken för att bara sova en stund mitt på dagen, om han sover nu kommer han nämligen ändå vägra sova i eftermiddag förrän det blir alldeles fööööör sent. Men då måste jag börja underhålla, så byebye.
2010-05-21 @ 09:53:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

klart ingen kräks!!! jag köpte ju tankinin för MIN egen skull... inte för andras reaktioner utan bara att jag vill känns mig tillfreds... Tack för en super mysig eftermiddag!!!



psst ingen magsjuka än va?

2010-05-21 @ 13:24:52
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback