Åsså gick det upp ett ljus!

Går aldrig efterdyningarna till den här magsjukan över, tänkte jag idag när jag badade Ossian. Sen kom jag på en sak...och mycket riktigt, två små tänder till har dykt upp där i munnen. Förklarar en hel del grinigt beteende också.

Igår var det VårRuset, vårat lag var vinnarlaget. Dvs hon som sprang snabbast var i vårat lag. Hejja Johanna! Fast vi gjorde det superbra allihopa tycker jag. Kul med lite motion, mycket surr och lite picknick efter. Fast synd att det blev snooorkallt bara.

Idag har jag sökt lite mer jobb, och nu ska jag försöka sätta fart och packa det sista som ska med till Rhodos. Kommer på nya saker hela tiden. Men ikväll bär det iväg till solen!
2010-05-26 @ 13:35:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback