Å skaaalman han är tlöööött!

Usch! Borde verkligen gå och sova nu, eftersom den lille mannen vaknar om cirkus 7 timmar om jag har tur. Men blev lite inspirerad att söka jobb och sen tog det lite längre tid än jag trodde. Fy för "söka tjänst via extern databas".

Har till och med varit så lat idag att jag nobbade en rolig utflykt imorgon, med mina svägerskor, dvs Ossians fastrar. Men känns lite vanskligt att vara ute med nyligen magsjukt barn i solen en hel dag, utan större möjlighet till skugga. Här hemma kan vi skugga oss och plaska i poolen hela dagen istället om det blir varmt.

But who am I kidding?! Jag var laaaat helt enkelt. Lat lat lat. Och jag som har gnällt på lappsjuka, men en utflykt till Kramfors tillfredställer tydligen mitt behov för flera dagar framöver. Intressant.
2010-05-19 @ 00:02:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback