Snart ett år!

I helgen blev Ossian 11månader och snart har det gått ett helt år sedan han föddes, min underbara son.

Runt den här tiden förra året var jag supertjock och ganska less. Längtade efter att få träffa min underbara bebbe! Hade precis flyttat och hade fullt upp med flyttstök och pendlade samtidigt nästan 20 mil, enkel resa till mitt jobb.

Har funderat lite mer på vad Ossian skulle önska sig i present och detta vill "han" nog ha:
* Kläder i stlk 86 och 92. (inga byxor i 92 dock... ;))
* Pussel (vi tänkte att han får börja med ett 1000bitars, uppvärmning sådär)
* Böcker, typ Bäbis-böckerna. (om någon får för sig att köpa LEO går på pottan så kan jag informera om att den kommer brännas på bål, kan skriva ett helt eget inlägg om det sen)
* En klosslåda
* En liten slant till spartraktorn/sparkontot
* Mjuka klossar, dom här superhäftiga:

Sen har jag inte kommit på nåt mer...eller jag menar...eh...Ossian har inte kommit på nåt mer.
En BobbyCar vill han såklart ha också, men vet inte om mamma och pappa ska köpa en sån åt honom. Sschhh, säg inget!
2010-03-15 @ 13:18:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

STRYK KLOSSARNA!!!



De vill gudmor och gudfar ge ;)

2010-03-15 @ 21:08:29
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback