Nu är jag färdig

Nu har jag varit arg så det räcker, och det är inte ens min fajt! Så nu är jag färdig med att älta andras buisness!

Trött idag iaf, Ossian hade en kass natt igen, vaknade halv ett och ville inte sova. Sedan vaknade han vid sju och hade sovit klart, så det var bara att kliva upp. Håller på att försöka röja lite. Disken fick ju som sagt vänta, och den väntar fortfarande. Jag fick inleda dagen med att ta fram snabeldraken, eftersom det blir väldigt fint inne när man har djur. Tänkte moppa av golven också om min son låter mig. Just nu håller han på och undersöker en massa olika grejer och cruisar runt i jamisen, men strax blir det väl ombyte och förhoppningsvis moppning och diskning för min del.
2010-03-01 @ 08:56:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Vinn en bärsele för barn mellan 1-5 år i min blogg :) Kram

2010-03-01 @ 11:08:50
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback