Nu är grisen slaktad

Blev ju drakborgen idag med, och en sväng på Birsta City såklart. Hade med mig minm fina gris idag med, så det blev några inköp fast det är lite skralt om cash. Tur att man har sparat tior så att man kan tröstshoppa lite. ;) Dom må tycka att jag är lite excentrisk(kocko) på Gina, men shoppade det här:


Fast tror den är i mörkare grå... men kanske bara är bilden som är skev. Vet ej. Tror det är den koftan iaf, fast billigare fick jag den för, på erbjudande.

Kunde ju inte motstå den fina mössan på KappAhl åt Ossian, som jag hade spanat på. Med kupong(kupongEjkej) så blev det bara 50 spänn istället för 80. Najs. Ska försöka fota den nån dag och lägga upp!
Och kunde inte motstå dessa fina från Lindex

Men nu när jag letade rätt på bilden så räknas dom tydligen som tjejleggings. Skit också, nu kommer ju snoppen helt klart ramla av. Köpte nämligen 92, eftersom 86 satt superbra på "miniJonte" och provade dom ikväll och dom var bara lite långa så det var nog ett bra val. Men då får man ta att det var leggings då. Stackars barn, ring soc nån.
2010-03-03 @ 22:20:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tror att snoppen kommer sitta kvar på Ossian denna gången för Elias har oxå de där byxorna från Lindex;)



Hoppas allt är bra annars

kramar

2010-03-04 @ 09:11:19
URL: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback