Nej men inte vet jag

Livet känns rätt trist just nu. Mycket utgifter och inget som går som vi vill. Jag blir fruktansvärt uttråkad av att bara sitta hemma på dagarna, men är väl inte jättesugen på att jobba heller. Börjar få lite tendenser till lappsjuka känner jag, för börjar bli fruktansvärt frustrerad över att inte kunna ta mig någonstans bara sådär superlätt. Framförallt nu när golfen (fortfarande) inte är klar och vi får tråckla ihop det med bilar igen. Fick sms om att hitta på nåt, men det gick ju inte, för jag är ju fast här i skogen... Gaaaah! Och inte underlättar det när man knappt ser röken av karln för att han jobbar och flänger hela tiden. Men har ändå inte haft tid att vara i garaget och meka. Och när han väl är där ute så är det nåt som krånglar och måste kompletteras och jösses amalia...

Är bara less!
2010-03-09 @ 20:41:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

mmm håller med... ja håller på att bli tokig och hela tiden är det något som måste passas ihop och jag blir super stressad om man väl komerm iväg från gården... eftersom bilen oftast måste tillbaka så fort som möjligt....

2010-03-09 @ 21:35:03
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: poa

Tur vi kommer och livar upp dig på lördag då. Kanske dags för en mammafylla? Karlarna får ta onga! :)



2010-03-10 @ 17:04:30
URL: http://annahoj.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback