Med vädret försvinner tiden

Och inspirationen?!

Idag har vi knappt varit inne, så ingen datortid för mamman heller. Tog ett moget beslut att inte slå på datorn idag, för då skulle jag bara fastna. Så efter frukost och lite lek(dessutom lyckades Ossian ramla från soffan, fast han är så duktig och vänder rumpan till när han ska ner) så tog vi en prommis ner på vägen för att titta lite på avverkningen som är i full gång. Hem och laga till lunch och sedan leka lite till. Lägga ut Ossian för att sova och bläddrade lite i ViFöräldrar som kom i brevlådan idag. Och sedan ut och mocka. Bort till grannen med den sovande sonen för att ta en kopp kaffe, och han hade nog inte vaknat än om jag inte hade väckt honom. Hem och laga middag, äta och sedan ta med make och son plus två hundar för att promenera och titta på avverkningen igen(den här gången var det den äldre pojken som ville;)). Hem och lägga sonen som slocknade direkt.

Helt enkelt ingen tid framför datorn idag, och misstänker att det kommer bli flera sådana dagar framöver, ju finare väder vi får. Men är glad och på bra humör, så det är det värt. Då får bloggen lida lite istället. Synd om mina stackars fåtalet läsare, kanske kan jag få behålla er ändå. :)

2010-03-24 @ 20:17:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback