Mamma Mamma Mamma

Idag har jag varit en "hemsk" mamma och lämnat sonen själv hemma...ja med sin far alltså. Jag behövde lite egentid efter en hel vecka hemma med febersjuk son, knappt gått utanför dörren. Och sonen fortfarande sjuk ville jag inte släpa med mig när jag hade en inbokad tid att passa i stan, så eftersom maken hade ledig dag så fick dom ha lite one-on-one tid. Mysigt det med.

Och imöra tänker jag unna mig ännu mer tid ifrån männen i mitt liv och istället umgås med kvinnan i mitt liv, min underbara mamma. ♥ Jäklar vad vi har bråkat i våra dagar, men det är nog för att vi står varandra så nära. Hon är verkligen min idol, min förebild. Som har tagit hand om mig under alla dessa år och dessutom gjort en sjujäkla karriär. Hejja mamma, vad du kan! Så imorrn blir det (nog) bytardagar för att shoppa lite åt Ossian och sedan bio och middag med bästaste mamsen!
2010-03-19 @ 21:30:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback