Hur tänkte jag nu då?

Handlat på mig byxor åt Ossian för att han behövde det. Och tänkte att jag skulle gå upp en strl för att de skulle funka länge. Men om han precis har börjat gå över helt till 86 och vi får börja lägga undan 80, är det då verkligen så smart att investera i 92?! Det kommer ju dröja ett bra tag innan grejerna sitter perfa. Smarthuvud! Skulle försöka byta jeansen från NameIt för att kompensera min miss, men glömde dom sist jag skulle ner till Birsta. Jeansen från Lindex funkar rätt bra ändå och dom är ju supersnygga så jag är glad för lååång användningstid. Men provade de snygga äppelbyxorna från Lindex igår hemma hos Jossan, i 86, och dom var ju perfa nu. Så är lite sugen på att inhandla ett par sådana i 86 också...hmhm. Å andra sidan är det ju "sommarbyxor" så vem vet, tills dess kanske dom är jättebra i stlk. Jaja, förvirringen är total, men nu blir det nog ett gäng 86or iaf vid nästa shoppingtillfälle.

Sen är det ju det här med bodies också... Body eller inte body, det är frågan. För det är ju ett sjujäkla liv att försöka knäppa nåt i grenen på en liten man som vägrar vara stilla, men samtidigt så har ju tröjor en tendens att kasa upp och lämna ryggen bar och det är ju liiite kallt ute än. Suck! I-landsproblem!
2010-03-11 @ 09:26:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

Ja men din son fyller ju år snart då kan du ju önska ett gäng 86 brallor ;)



Jag tycker body... vet ju själv hur oskönt det är med glipor och tänk att inte kunna dra ner tröjan själv... för de åker ju upp jämt...



Min kusin Jennica tipsade om att klossorna fanns på clas olsson så jag tänkte kolla där på fredag, här har du ju åxå en gudmor som inte riktigt har råd att ge spontanpresenter heller så anser det rätt lika ;)



Tänkte en tripp uppöver snart... men vill ha mer pengar så det kan bli dollar besök ;)



Vad önskar sig Ossian i födelsedagspresent av gudmor och gudfar då?

2010-03-11 @ 09:52:41
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback