Borta!

Har varit borta på bloggen, som vanligt på helgen. Men har iaf haft en underbar och välbehövlig helg med min älskade mami. Först en sväng på bytardagar där jag fyndade kläder åt Ossian, sedan in på Birsta för att byta jeansen från NameIt till en mindre stlk och min kofta från Gina som hade gått sönder. Passade på att utnyttja en kupong och handlade loss ett par badstrumpor halkisar åt Ossian på Barnens Hus också. 19 spänn blev det istället för 119...najs!

Sedan hem och vila och iväg på bio, It's Complicaded. Riktigt bra film faktiskt! Och sedan middag på Tandoori. Sedan hade vi laddat upp med vin och go ost hemma, men skippade det och myste ner oss i varsin säng istället med tidning. Och jag fick sova en hel natt. Såååå skönt. Det behövde jag nog mest av allt.

Dessutom har vi vuxna i familjen nu fått Ossians sjuka så vi har varit hemma och degat hela dagen, jag med feberkänningar och Jim hade feber inatt. Men förhoppningsvis på bättringsvägen och Jim ska nog jobba imöra. Hade tänkt fara tills schtada eftersom Ossian är piggelin så att han får utlopp för sin energi, men då jag är krasslig så vill jag inte smitta ner några bäsar på ÖF.

Nope, nu ska jag krypa ner i soffan med min make!
2010-03-22 @ 20:10:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

usch då krya på er!

2010-03-22 @ 20:44:11
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback