Air

Skönt väder har det varit ute idag och jag är glad att säga att jag faktiskt tagit mig utanför dörren två gånger. Tror Ossian uppskattade prommisen vi tog på eftermiddagen, och mötte upp faster Jenny som hade gått hela vägen hemifrån sig. Nästan en mil blev det för henne att gå. Imponerande! Och kul att se att det går att göra, eftersom jag har tänkt ta den prommisen, fast åt andra hållet. Lite jobbigare lär det ju bli för mig med vagn, men det går nog det med.

Ikväll blir det Grey´s och imorgon väntar besiktning av bilen, så då får jag släpa ut lilleman ur huset, men det ska nog gå bra det med, han är ju ganska piggelin på dagarna, och annars får han sova i bilen.
2010-03-17 @ 20:03:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback