Sjuuuuk!

Jaha, förkylning har slagit till på stort. Eller jag och Jim är friska men Ossian är supersnorig och har haft några riktigt kassa nätter, så jag är heeelt slutkörd. Låg och halvdrönade i sängen halva förmiddagen medans Ossian lekte och hittade på hyss. Skönt att han kan sysselsätta sig själv i det mesta, och att övervåningen faktiskt är barnsäkrad, så när som på några smågrejer. Men man får ju hålla koll ändå. Inte direkt som att jag låg och trynade...höhö.

Nu väntas maken hem med gomat, Memlagat. Mumsigt värre, och jag har precis lagt sjuklingen för en eftermiddagsnap så vi får väl se om han vill sova lite eller hur det blir med den saken.
2010-06-11 @ 15:52:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback