Åh jo...

...vi såg Avatar igår. Hur bra som helst. Vill nog se den igen. Lite jobbigt med barnvakt bara, men försökte lura min mor att gå och se den med mig, eftersom hon inte har varit på bio på minst ett år sa hon. Men hon lät tveksam. "Det är väl en sån där skräckis..." Usch!..sa hon inte, men hon tänkte nog. Undrar om jag kan övertala henne?! Annars erbjöd hon sig att vara barnvakt om jag och Jim ville se den en gång till, i Sundsvall.

Idag har jag och Ossian mamma/bäbisfikat. God paj och gott sällskap! Ossian var kinkig och mammig idag, och ramlade lite och slog huvudet och grät en skvätt. Och jag är helt slut. Nu ska jag lägga mig på soffan och frysa lite, fast under filten är det nog varmt. Ute är det -26.
2010-01-06 @ 21:43:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback