Sovit

Har jag gjort mycket annat än att sova de senaste dagarna tro? Nja... Ossian är supermammig nu när han är sjuk och vill helst ligga i min famn eller klistrad mot mig när han ska sova och det är ungefär hela tiden. Imorse vaknade vi med behov av dusch, utan att säga för mycket. Sen tänkte jag käka lite frulle men barnet hade inga planer på det utan han ville sova mera, och sov till 11. Tror aldrig han har sovit såhär mycket. Har fått i honom lite blåbärssoppa nu också, men sover igen. Ska väl försöka väcka honom och få i honom lite mer mat snart så att han piggnar på sig. Kanske blir en prommis i friska luften också!
2010-04-28 @ 13:06:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback