Smygbloggare!

Fast jag fortfarande är anti, så är jag på lite bättre humör iaf, så smyger in med ett inlägg.

Har målat som attans de senaste två dagarna och nu är väggarna i Ossians blivande rum jättefina. Är ju lite halvratigt i övrigt, så var inte så ambitiös, utan smällde "bara" upp lite färg. Hehe. Men fint som snus bidde det iaf så jag är supernöjd. Idag ska jag försöka röja bort det sista och försöka få bort den där jävla maskeringstejpen.

Fast jag skulle gärna sova.
2010-04-07 @ 12:07:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

Jag hoppas det är ROSA ni målar ;) Blir spännande att få se på söndag jag gör allt i min makt för att få till det :)

2010-04-07 @ 13:38:46
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: KisseGirl

Vi kommer, maken vet dock inte om det än ;)men han kommer åxå är man gudfar så måste man vara med på gudsonens första kalas!

2010-04-07 @ 21:09:24
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback