Sittring nån?

Tog premiärturen på cykel igårkväll, var rätt kallt så pannband under cykelhjälmen och reflexväst på. Tur att ingen såg mig(?) där jag trampade fram på min fina lila fara som jag har haft sen jag var 11. Jim och Nike drog iväg med en väldans fart. "Jag har inte trampat en enda gång" sa Jim, jo tacka för det för han hade ju draghjälp av galna superhunden. Och som hon kutade. Gillar verkligen att få springa som en galning våran vovve. Men snacka om att det känns i sittbenet(röva) idag... och attans vilken dålig kondis man har! Ingen surprise där visserligen!
2010-04-21 @ 12:03:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

usch vad fult med fuskisar!!!



Ska nog fan pumpa cykeln jag åxå!!!! Svårt att cykla med två barn bara... dock har jag ett nytt måtto... med två barn blir jag dubbelt så stark... haha... inbillar mig det iaf när jag puttar phil&teden med båda barnen i uppförsbacke ;)Händer dock en hel del här som inte tas upp i bloggen... jag hör av mig när jag vill prata om det. jag vet ju vart du finns så!

2010-04-21 @ 20:49:49
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback