Lite besviken

Skickade efter lite från Ellos, en bikini och en klänning och det kom idag. Rusade ut till brevlådan och slet upp paketet(sådär lite försiktigt ändå, utifall jag skulle behöva skicka tillbaka grejerna). Provade och modellade för Ossian, men jag måste säga att jag blev rätt besviken. Passformen är inte alls OK och bikinin ser ut som jag vet inte vad. Funderar på att skicka tillbaka alltihopa, byta bikinin till en helt annan. Får se vad maken tycker.
2010-04-29 @ 11:37:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

usch det är ju hemskt att skicka efter kläder... nä du skulle ha varit med på cubus.. eller ja inte samtidigt som mig kanske då had ejag väll inte hittat något men det fanns verkligen massvis med passand ekläder för du vet tjockisar... 30 % på ALLA kläder är ju inte dåligt då är det bara att välja och vraka ;)



jag är på en birsta sväng om du vill dit istället för ellos :)



Hoppas Ossian kryat på sig lite nu, bra att han sover så blir han fortare frisk, vi längtar efter sandlådeleken och nu har vi gungor åxå ;)

2010-04-29 @ 21:20:21
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback