Jaha

Bikinin åker helt klart tillbaka. Sitter helt väredlöst på mig. Kass passform när man har lite större ex-amningsboobisar, men inte så stor omkrets i övrigt. Underdelen framhävde bara min fetmage, så den var också kass. Plus att den rosa färgen inte var alls som jag tänkt mig. Nejnejnej, tillbaka blir det. Å den positiva sidan var ju att klänningen jag beställt var för stor...så jag är tydligen inte så fet som jag trodde. Så den åker också tillbaka men kommer antagligen i mindre stlk istället.

Tänkte att jag kanske får shoppa en bikini på Change istället, men var ut och kollade in deras kollektion och trosorna som hör till deras bikinis är ju minimala. Inte döja nån cellulit eller fläskmage, och gud förbjude om man inte har gjort en brazilian wax. Tror dom verkligen att folk som behöver extra stora bikinis för tuttarna alltid har små rumpor?! Suck! Så nu vet jag varken ut eller in, men vill ändå ha en bikini och måste ju ha den innan slutet av maj för då bär det av utomlands.
2010-04-29 @ 22:05:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

kan vi inte försöka få till en Birsta sväng själva, utan barn så vi kan prova i lugn och ro, kan kanske tänkas att change har andra trosor inne i butik?



amningsboobisar är väll fint... ha ha eller ja ex amningsbobisar... man vet ju aldrig vart formen är...

2010-04-30 @ 10:57:59
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback