Give me coffe!

Efter en riktig skitnatt då barnet vaknade när vi la oss och vägrade somna om före kl 2 och en halv flaska välling så känner man att man lever idag. Vet inte vad det var med honom, inget dög, inget hjälpte. Ossian har blivit yrslig att sova i våran säng och snurrar och vrider på sig och kan inte alls komma till ro. Oftast hjälper det om han får ligga i våran säng ett tag och pilla lite på mamms näsa eller pappas öra och kolla så att vi är där, sedan lägga över honom i hans egen säng, för somna i våran säng går inte alls. Men inatt funkade inget. Inte vara i famnen, inte i sin säng inte i våran säng. I våran säng la han sig för övrig tvärsför med huvudet på min rygg och sparkade pappa i ansiktet. Mysigt! Till slut fixade jag iordning välling åt honom, han åt hälften och sedan kom han äntligen till ro och somnade.

Men idag har han faktiskt varit på bra humör, med undantag för när jag klädde på honom (hemska mamma). Jag längtar tills det blir riktigt varmt så att han kan springa runt i blöja hela dagarna. Det gör säkert han med. Och snart bär det av utomlands med mormor också, varmt och skönt...om nu planen flyger...
2010-04-21 @ 10:37:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback