Vi stödjer barnarbete!

Fick ett fint armband, från Childhood, av bästaste B2, på Ossians dop. (ojoj, vilken mening, tror inte svensklärarna tycker det är OK) Brukar skojja om att jag stödjer barnarbete, för det ser verkligen ut som att ett barn har gjort det, vilket säkert är meningen. Jodå, Childhood, säger jag, jag stödjer barnarbete. Nöjd!

Hur som helst så var jag "dum" och lät Filip pyssla lite med det när vi var ute och åt, med påföljden att det gick sönder. Vi måste ha sett roliga ut när vi kröp omkring på golvet för att leta pärlor. Tror dock att vi hittade alla.

Som tröst (och för att jag är så kass så att jag nog inte orkar ladda över några bilder från kameran till datorn idag heller) så publicerar jag en bild på bästaste B1 o B2♥!


Good old times, vi tar en till!

Ojoj, och många fler finns det!
2009-10-06 @ 19:51:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

he he vill du ha bilden då du kryper omkring och letar pärlorna?



jag mailar edn till dig :)

2009-10-06 @ 20:09:39
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: B2

Oh oh oh those were the days...vilka bejbs...eller jag menar....det är vi ju fortfarade men ändå... ;P



Innan ni vet ordet av det är jag där och våldgästar och kräver en kopp kaffe och massor med Osssianmyyyyyyyyyyyys! <3



2009-10-07 @ 08:38:47
Postat av: Johanna

Men hej A-K!! Gud vad roligt att jag hittade dig!

Brukar läsa Josefins blogg (josefin med jonathan) och har sett länk till 'EjKej', men aldrig tänkt på att det kunde vara du.. :D tills jag av nykikenhet klickade mig vidare och upptäckte att det visst var så! :) har tänkt massor på er eftersom jag hört av Dudde och Tobbe osv, att du o Jim fått bebis och har massa djur och så, hihi. Superkul! Hoppas att ni har det jättebra! (och hoppas att du minns mig annars blir väl det här lite pinsamt)



/ Johanna

2009-10-23 @ 02:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback