Rulla, rulla litet barn

Ossian kan vill numera rulla runt från mage till rygg. Tjoho, eller inte, eller jo... Det är ju skitkul att se att den lilla fisen gör framsteg, för trist annars liksom. Inte lika roligt att jaga rullande barn under vardagsrumsbordet (nakenfis dessutom, snälla kissa inte ner hela mattan, liksom) eller över sängen.

Har haft fullt upp hela helgen, så har inte ens varit i närheten av datorn. Dessutom har det varit byggarbetsplats inne i datarummet så kunde inte direkt sätta mig i dammet och kylan o blogga. Imorrn ska vi in en sväng till doktorn på BVC iaf, eftersom Ossian är superrosslig och har hosta så ska vi se om det bara är förkylnignen som dröjer kvar lite eller om det är nåt annat. Hoppas att det är lugnt bara för annars måste jag ju ställa in baby/mammafikat som jag ska ha hos mig på onsdag, och det vill jag verkligen inte. Även om jag sitter och funderar på vilka ställen jag måste städa. Hehe!
2009-10-19 @ 19:54:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jossaaan

Hey you! I have no money on my phone..



Det blir inget öppna för mig imorgon, Tom är här för en gångs skull och känner jag honom rätt sitter vi i bilen till Sundsvall 08 imorgon bitti. Hemlängtan vettu! Babysim imorn kväll även, så jag ska försöka få barnet att sova så mycket som möjligt innan.



Men vi ses på onsdag, eller hur?=)



KJAMIZ

2009-10-19 @ 23:58:14
URL: http://josfiin.blogg.se/
Postat av: Din MAMI!

Ja det lär ju vara någon av vildingarna som varit framme.. :)

2009-10-21 @ 00:24:18
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback