Pust!

Natten var jobbig igen. Vet inte vad det är med min son just nu, men han sover apdåligt. Vilket också leder till att jag sover apdåligt. Jim sa att han inte hade märkt nåt, direkt, men att han märkte på att jag var så jävla grinig imorse när vi blev väckta(halv7). Maken tog dock med sig sonen ner så jag fick somna om en timme, skönt. ♥ Väcktes av Jim så småningom, då gick han omkring med Ossian på armen och körde snabeldrake. :)

Sedan blev det 4Hmöte och kaffe med äppelkaka till. Musigt värre! Fia blev kvar och surrade och umgicks lite, och så bestämde vi att vi skulle fortsätta umgås ikväll också, så vi ska ner till Klöver och dricka lite vin och sjunga Singstar. Ossian får följa med och sova i vagnen, så det blir nog lugna gatan ändå, men trevligt värre. Så nu är det bäst att jag sätter igång med middagen så att vi kan fara sen.

2009-10-24 @ 16:01:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback