Konstig natt!

Hmmm, trots molning av välling så sov Ossian oroligt inatt. Eller snarare så sov han jättebra fram till typ halv ett, då han ville äta(!). Fattade ingenting. Sedan blev han kvar i våran säng, för Jim o jag missupfattade varandra mitt i natten, hehe.

-Kan du hämta Ossian, för min arm har somnat, eller eh jag har sockerdricka eller vad det heter.
-Ohörbart mummel.
-Va?
-Ja, jag hämtar honom. (
varpå mannen tar på sig tofflorna, han är besatt, kan inte gå från vår säng till spjälsängen för att hämta barnet utan att ta på sig tofflorna)
-Oj, hämtade du allt, jag tänkte lägga tillbaka honom efter att han hade ätit. Men äh, skit i det, han får sova kvar.

Ungefär så kan det gå till på natten, måste ge Jim lite cred faktiskt för han har börjat vakna mer på natten o hjälpa till!
2009-10-06 @ 08:53:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback