Jaha!

De senaste dagarna har jag inte haft tid att blogga. På tisdag var vi in till läkaren för att lyssna på Ossians rossel, men allt var lugnt. Skönt. Sedan förberedde jag inför mammafikat som skulle vara hos mig på onsdagen. Bakade bröd(världens superlättaste baguetter) och städade, så att allt skulle vara fint för bebisarna när dom skulle härja runt på golvet.

Och sedan igår, ja då var det ju mammafika för hela slanten. Roligt värre, vi surrade på som vanligt och barnen lekte. De börjar bli så stora, en av grabbarna kryper nästan och en annan ålar runt, så nu dröjer det inte länge innan vi får ha stenkoll på dom. Det är redan så att dom "mobbar" lite på varandra, hehe. Dvs kryper upp på varandra och biter den andra i rumpan/ögat/huvudet/foten.

Sedan skulle jag ju blogga lite på kvällen, men blogg.se var såååå segt så det var bara att ge upp och slå sig ner framför Grey's och Arga snickaren istället. Sedan blev det Fråga Olle dokumentären, fast vi sa tidigare på kvällen att vi inte skulle se den, utan gå och sova istället. Ossian vaknade lagom tills vi gick och la oss och fick äta lite då, men sedan vaknade han inatt också och hade världens hostattack och kunde inte somna om riktigt. Han bara hostade och hostade den lilla stackarn. Lite täppt också, så då fick han komma till våran säng och sova på min kudde och då belv det lite bättre. Men vi skippar babysimmet idag så att han får krya på sig ordentligt nån gång. Imorse var vi så trötta båda två så att vi somnade om efter typ en timme bara. Skönt!
2009-10-22 @ 12:37:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback