Grått!

Grannen var här på en kopp kaffe förut, men hon var tvungen att hämta sina storjäntor på skolan, så nu är vi själv igen. Grått och trist ute, så jag känner inte alls för att vara ute idag. Vi myser inne istället och sysselsätter oss lite framför datorn.


Tittar på Gummybear på Youtube!

Ossian var lite smågrinig så satte honom i hoppgungan ett tag så nu är han skitnöjd. Gungar och grejar för fullt och flinar upp sig varje gång han tittar på mig. Sötis!

2009-10-22 @ 15:39:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja dom är för söt dom snåla människorna... Speciellt dom som börjar samtalet med hej kompis... If you get me.



Berättade för Danne att ni fått ner er V6´a till 0,6 på långstyrning. Han blev lika impad (avundsjuk i mitt fall) som mig. =) Stor mening att jag har en syncro då. Kör ju så ofta där det är 3 meter snö och så och blixthalka. Det händer ju ofta inne i stan. Doooh!

2009-10-22 @ 16:38:00
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback