All hallows eve

Varit ner "på byn" och provsminkat svägerskan inför lördagens Halloweenfestande. Hade ju lovat, men sedan blev det lite andra planer och då får jag såklart superdåligt samvete. Nu har jag iaf gjort en provsminkning, så hon fixar nog biffen själv på lördag. Kanske får ni lite senare se bilder från sminkningen. Supernöjd blev jag iaf, hade verkligen velat göra "den riktiga" på lördag också.

Jim fick iaf lägga Ossian helt själv medans jag åkte ner, och det hade gått alldeles bra, så det känns ju skönt. Fast samtidigt lite vemodigt. Inte längre mammas lilla pojke. Fast det är han ju ändå, för han är fortfarande rätt mammig, men nu känns det som att det ligger på en bra nivå när pappa duger också. Vi kommer som sagt inte köra med välling alltid, utan jag fortsätter att amma så länge som det funkar för oss båda, och sedan blir det välling vid läggning tids nog. Men nu finns det ju ett alternativ också och jag kan åka iväg, utan att han ska vara helt uppbunden vid mig, och det är ju skönt! Krogen nästa...hehe. Nejdå, men tjejkväll med mina bästa mammisar ska jag nog unna mig! ;)
2009-10-29 @ 20:55:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback