Nä men ojdå...

...nu har jag ju varit sådär dålig på att uppdatera igen, men till mitt försvar så har jag faktiskt inte varit hemma. Åkte och hälsade på mitt jobb igår och det var jätteroligt att träffa alla, fast lite besviken blev jag att några av mina elever inte var där, som jag hade sett fram emot att få träffa. Fick åka tiiidigt med Jim och hade som vanligt inte kunnat sova på kvällen, plus att barnet ville amma på natten. Så var trött, trött, trött! Gissa om jag blev lycklig när jag svängde av i Birsta och upptäckte att Donken hade öppet. En latte åt morsan. Satt och funderade på vägen dit och om jag skulle arbeta vanlig dag 8-4 typ så skulle jag behöva åka hemifrån kl 5.30 och komma hem 18.30 på dagarna. Så känns väldigt avlägset...fast alla tankar på jobb känns väligt avlägsna över huvud taget just nu...
2009-11-28 @ 10:09:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback