Men för i h....

Varför ska det vara så svårt att somna på kvällarna! Kom inte i säng före halv tolv igår, och borde ha varit trött. Det var jag ju också, men inte tillräckligt för att somna uppenbarligen. Liger vaken och spänner mig och väntar på att Ossian ska vakna och pipa efter nappen...det tog nästan en timme, sedan gnällde han. Så då får man ju kliva upp och ge honom den....äntligen. Dessutom hade han vridit sig så att han låg tvärs för i sängen. Inbillade mig att jag skulle kunna slappna av efter det, men icke. Ligger och funderar och bearbetar konstant och kan inte slappna av. Skulle tro att det tar mig nästan två timmar varje kväll att komma till ro och somna.
2009-11-11 @ 09:15:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Petter

kring 3-års ålder brukar man inte behöva sova middag längre för att orka hålla sig vaken hela dagen och somna lätt på kvällen...



"men jag var ju skit trött..."



Ja men sen kunde du ju inte somna heller...



Så nu är du inne i sunkmorsans spår....

2009-11-11 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback