Lata dagar och glass!

Jupp, har haft en superlat dag idag. Jag och Ossian chillade i sängen och somnade om och vaknade inte förrän jag fick ett sms, kvart över elva. Skönt värre var det. Även om jag har så svårt att somna på kvällarna så måste jag ändå sova ikapp lite tid känner jag. Ossian har ju börjat äta mer igen på nätterna, är väl nån tillväxtperiod antar jag. Vi får väl se vad som händer. Nu sover han igen iaf, slockande förut när han ammade. Ville bara sitta med honom i famnen och njuta, men så har man ju femtielva saker att göra så det var bara att bita ihop och gå upp och lägga honom.

Förut idag stod vi ute i typ 45 minuter och väntade på glassbilen som aldrig kom. Jag får ett sms som meddelar ungefär när dom kommer så jag skyndade mig ut, men ingen bil. Väntade och väntade...men ingen bil. Och jag vågade ju inte gå därifrån för han kör så fort förbi så man hinner inte upp från gården till vägen för att vinka in honom om man inte ser honom på lååångt håll. Till slut gav jag upp, och då fick jag ett nytt sms med ny tid....om ytterligare en halvtimme. Men då hade vi redan väntat så länge och vi var kalla och hungriga och less, så vi gick in. Och då ser jag bilen mycket riktigt brassa förbi utanför ganska precis den tid som det nya sms sa... suck! Så ingen glass för oss!
2009-11-23 @ 14:54:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback