...

Insåg i bilen hem att jag inte hade skickat in den där [fyll i valfri svordom här] ansökan om mer pengar från [fyll i valfri svordom här] försäkringskassan. Sista dagen jag hade sökt för var nog sista oktober. Men för [fyll i valfri svordom här], tänkte jag. Tänkte att jag kunde kompensera och söka sju dagar resterande veckor i november. Smart! Jag hade då glömt att [fyll i valfri svordom här] försäkringskassan plockar de första veckorna i november bara, vilka jag då inte hade fyllt i några dagar för. Så nu får jag [fyll i valfri svordom här] pyttemycket pengar i november, då den [fyll i valfri svordom här] stora räkningen till [fyll i valfri svordom här] CSN ska vara inne. Måste nog ringa till de där [fyll i valfri svordom här] på CSN och begära uppskov. I december får jag dock mycket pengar, tack vare mitt lilla fummel.

Grattis till alla som jag ska köpa julklappar till!
2009-11-10 @ 20:00:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback