Dålig uppdatering

Har varit superdåligt med uppdateringen på sista tiden. Tror inte att jag ens har slagit på datorn hemma på typ 4 dagar eller nåt. Menmen....

Hade iaf superkul igår med bruttorna. Det bidde krogen tillslut och slutade med att vi kom hem till Jossan och i säng lagom till kl 5. Blev lite irriterad för det här var ju ändå min nappistoppar-fria natt, och så blev det sååå sent ändå. Menmen, skulle ju ändå få sova ett gäng timmar oavbruten sömn, trodde jag. Kl 7 vaknade jag nämligen och var tvärpigg! Konstigt hur kroppen fungerar, den sa väl till om att det var dags att vakna för att Ossian brukar göra morgon då. Tog mig över en timme innan jag kunde somna om igen och han sova ungefär en timme till innan Jim ringde och sa att han var på väg. Vi hade nämligen Hubertusritt med våran lilla 4Hförening idag.

Hade för övrigt gått hur bra som helst för grabbarnas night alone. Så skönt att veta och superbra för deras relation också no doubt. Nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med maken och sedan blir det sängen. Har lite sömn att ta igen!
2009-11-08 @ 20:03:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback