Aldrig mer egentid?

Barnet har börjat vakna på kvällarna. Ikväll kl 21... annars kan det vara 22, 22.30 eller 23...typ. Visst man ska väl egentligen inte klaga säsrkilt mycket, för om vi sedan låter honom lägga sig med oss i våran säng när vi går och lägger oss så brukar han somna där. Efter mycket sparkande på mammas mage först... Men jag blir grinig eftersom hans läggningsrutiner har funkat asbra annars. Och är lite orolig också för att han kanske kommer flytta den här tiden och börja vara vaken några timmar mitt i natten istället. Eller att han upptäcker att det är superroligt att vara upp med mammsen och pappsen på kvällarna, så varför sova då liksom. Och det är inte direkt så att jag lägger min skrikande 7månaders bäbis i sin säng för att sova, med orden "sov nu, mamma och pappa behöver lite alone-time...alone..." och sedan låter honom vara ledsen. Won't do that!

Men vi måste hitta tillbaka till sömnen, för han är ju trött. Vet inte om det är nån tillväxtperiod just nu som spökar, för äter som en häst gör han också.
2009-11-20 @ 21:21:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anki

Hej var glad iaf för innan ni vet så är ungarn ute till 3 på natten och man kan absolut inte sova

2009-11-21 @ 00:50:37
URL: http://anki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback