Värmerekord!

Vi är ute och njuter av det härliga vädret. Ossian har invigt strandtältet som jag köpte till honom. Suveränt att han kan ligga i det och få lite skugga + lä, när jag sitter och njuter av solen. Idag är det dock såååå extremt varmt att det blev alldeles för varmt även i tältet. Ossian fick ligga naken och sova i det och jag tror han tyckte det var helt OK, men efter ett tag tyckte mamma (jag alltså, visst är det fånigt att prata om sig själv i tredje person så fort man blir förälder!) att det fick vara nog, så då tog jag på honom blöjan och la honom i vagnen i skuggan för att sova vidare istället. Så varmt även i skuggan så han behövde inga kläder på sig. Lägger kanske ut en bild på sötisen senare. Nu ska jag ut och dricka saft och njuta lite mer av solen. SKÖNT!
2009-05-31 @ 14:30:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback