Tidig morgon

Tänkte fördriva tiden med lite shopping idag, så blir Birsta för hela slanten. (eller många slantar lär rulla för den delen) Enda problemet är att endast en bil är i bruk, vilket betydde uppstigning 05.30 för att duscha och göra sig klar, vilket inte var det trevligaste efter en natt med tuttig son. men upp tog jag mig, skjutsade maken till jobbet eftersom han börjar 7 och sedan var det ingen idé att bege sig tillbaka norrut och hem, så då bestämde vi oss för att göra en snabbvisit hos mormor. (Ossians mormor)

Så nu sitter jag här och surfar lite medans sonen ligger och är nakenfis på golvet. Det gäller att passa på när man är någonstans med varmt på golvet. Vårat gammhus är rätt golvkallt ännu, men brukar bli bättre framåt sommaren. Man får bädda med handdukar i sängen och så får han ligga där i morgonsolen när det är varmt och skönt för att vädra den lilla blöjstjärten!

Så: Jag kan kort konstatera att en nackdel med boendet i ödemarkerna är att man blir enormt bilberoende. Man kan inte ta sig någonstans utan bilen
 
2009-05-04 @ 08:47:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, jag noterar för framtiden (dvs. låt Johan ha Saaben kvar);) Nu ska jag åka ner till Sundsvall, Guuuud så motiverad jag är... Ha en härlig dag raring, kisses!

2009-05-05 @ 09:26:48
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback