Mamman sover

Sovit...har jag gjort idag. Skönt värre. Inatt vaknade han 01.30 och skulle äta. Trodde jag. I själva verket skulle han bara ligga vid tutten och gnälla och grymta och leka. Mitt i natten var jag INTE på humör, astrött. Somnade dessutom framför the Mentalist igår så fick aldrig veta vem som var mördaren. Suck och stön! Vaknade lagom till Hells Kitchen så då var det bara att gå upp och borsta tänderna, mata sonen och lägga sig och sova i sängen istället. Med väckning 01.30 som sagt...

Så idag sov vi tillsammans i sängen läääänge imorse och sedan en stund på eftermiddagen också. Nu har sonen iaf badat, ätit och ligger och sover sött i sin säng. Mamma ska glo på teve, ikväll är det ju Grey's anatomy. (teveberoende, jag?) Och imorrn ska vi följa med pappsen ner på spelning i Sundsvall, så när vi har lämnat av honom ska vi göra ett nytt försök på Birsta, och hoppas att det inte är lika stekande varmt.
2009-05-20 @ 19:32:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och är ni kvar i stan vid 14-hugget kan ni komma till Västhagens IP och kolla in när tokiga orienterare irrar runt!!! Kul va? :)

2009-05-20 @ 21:04:42
URL: http://annahoj.bloggagratis.se
Postat av: KateWellings

Det var hotellchefen som skulle mörda playern, men råkade skjuta tjejen. Detta eftersom han var kär i servitrisen Katie som oturligt nog var kär i playern - som behandlade henne som skit. Hängde du med? ;)

2009-05-21 @ 23:57:39
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback