Ingen uppdatering

Blir ingen uppdatering nu heller tror jag. Sonen ligger i gymmet och gymmar...eller jaaa vet inte han ligger väl mest. Igår upptäckte han iaf de läckra tärningarna som han har i barnvagnen. Hade fällt upp solkepsen och flyttat ner dom på sidan och då kunde han ju nå att slå på dom. Det tyckte han var jätteskoj, när han lyckades koordinera handen och ögonen och slå på dom, låg han och var jättefacinerad. Hela familjen gjorde för övrigt en utflykt till Västanåfallen igår. Mycket trevligt. Ossian sov gott i vagnen och lyssnade på bruset från fallet.

Kommer inte ens ihåg när jag skrev nåt sist, så kan inte uppdatera just nu eftersom jag inte minns vad jag har skrivit. Hehe. Skyller på ammningsdemensen!
2009-05-25 @ 11:12:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback