Trevlig dag

Har haft en jättetrevlig dag idag, fast med en lång resa. Var och hälsade på en av mina vänner, som jag varit vän med i....jaaa jag törs knappt räkna efter för då känner jag mig nog supergammal. Hehe. Men det är nog runt 15 år faktiskt... Shit! Gammal som sagt. Söta Josefin♥ och hennes son Elias var vi och hälsade på. We go waaaay back, och även om vi inte träffas så ofta så är det alltid lika lättsamt att surra och bara vara med varandra. Det är sådana vänner som man har för hela livet tycker jag. Dom hade iaf flyttat till hus och då måste man ju passa på och göra ett besök, och eftersom vi har två bilar den här veckan så fick jag en impuls imorse och tänkte att jag måste ju utnyttja det! Sagt och gjort jag ringde och bestämde att vi skulle åka ner, men tog lite mysmorgon så kom inte iväg förrän vid 11.30 och passade på att äta lunch med maken på vägen. Men kom iaf ner vid tvåtiden och hade en jättetrevlig eftermiddag och fick dessutom mumsa på goda muffins, som varit utlovade sedan länge. Vi har nämligen bestämt typ 100gånger att vi ska träffas, men det kommer alltid något emellan. Nu de senaste gångerna har det varit massa sjukdomar. Men nu lyckades vi äntligen träffas. Roligt värre med lite mamitime!

Nu känns det som att jag är mammaledig på riktigt!!!
2009-06-02 @ 21:24:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback