Shopping på staden

Var på stan igår. Hade ju lånat mammisens bil så åkte ner med den och blev sedan upplockad av Kisse. Vi drog till stan och började med att ära på Saigon Palace, lunchbuffé. Mumsigt värre var det! Sedan barnvagnscruisade vi på stan och försökte shoppa loss, men vi var nog inte så shoppingsugna nån av oss. Fick också sällis av Josefin som dock var barnvagnslös dagen till ära. Alltså var hon betydligt smidigare på att ta sig runt än vi klumpedunser. Shoppade iaf loss på en snygg oversize t-shits på Gina, en mysig bodysuit för sommaren på Name It och så fick vi en jättefin blå body med katter på från Ida T, med matchande mössa, av Josefin och hennes familj. (tacktack)

Åkte sedan hem till Kisse o blev bjuden på middag, medans jag väntade på hämtning av maken. När han dök upp så gick han såklart ut med karlarna och grejade med några fällda träd. Skrattade lite för det slutade med att han körde traktor, vilket han gör hela dagarna i jobbet. Men han får aldrig nog av det den mannen. ♥

Kom iaf hem vid tolv inatt och Ossian sov från 20 och hela vägen hem dessutom. Vaknade för matning o blöjbyte då men somnade sen om sött i sin egen säng...för att vakna efter en och en halv timme. Nehej tänkte jag då och provade stoppa in nappen och lägga dit snuttisen vid hans ansikte och mycket riktigt så var han inte alls hungrig för sen vaknade han inte igen förrän vid 4. Tjoho! Tog med lille herrn till sängen så fick han äta och somna där. Var lite småpigg och jollrade på, hjärtat mitt♥. Kärlek mitt i natten! Vi somnade iaf om och vaknade inte igen förrän 8 på morgonen. Ojoj vad skönt, känner mig nästan utvilad nu. Tänk vad lite som behövs. Hehe!
2009-06-06 @ 14:51:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback