Ooops he did it again!

Ja bajsade ner sig alltså! Låg imorse och tryckte och grejade och skapade hemlisar i blöjan, så då tänkte jag att det här blir nog stort så jag måste rädda den fina pyjamasen. Men icke! Precis som jag håller på att greja för att få av pyjamasen så läcker det såklart ut. Jäkla skitblöja...som inte kan hålla skit. Hehe! Hade inte läst din kommentar Kisse, så provade inte med såpa o hade ingen galltvål hemma för den delen, så kastade in allt (jojo det kom på våra lakan också) i maskin på 60 grader den här gången. Funkar galltvål på fläckar som man "tvättat fast" också?
2009-06-03 @ 09:29:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

ja om man blötlägger det med galltvål en stund så tycker jag att det mesta faktiskt går bort.

2009-06-03 @ 10:21:47
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback