Mamisar!

Har haft underbart trevligt idag! For iväg och hade fjärilar i magen, för här skulle man ju sitta och fika och surra med människor som man faktiskt inte alls känner...men OJ vad trevligt vi hade. Ossian var nog mest chockad från början, för såhär många bebisar har han ju aldrig träffat, men han smälte han också efter ett tag. Och vad vi surrade och fikade och surrade ännu mer om allt mellan himmel och jord, men framförallt om det vi ändå har gemensamt på sätt och vis, nämligen våra grabbar, för jojo det är bara grabbar i våran grupp, utom en tös men henne har jag inte träffat ännu!

Skulle möta upp Jim på Coop, men när jag kom in i affären märkte jag att jag skakade och mådde illa. Vafals? Jodå då kom jag på att det jag hade ätit idag var minsann en tallrik med mjölk och flingor innan jag for hemifrån och sedan ett antal koppar kaffe plus mumsig tårta. Hade ju inte räknat med att sitta så länge och surra. Smart Ejkej, det är ju säkert bra för dig, och framförallt för bröstmjölken, som bara lär ha varit vatten och koffein vid det laget. Jim fick köpa med sig en korv in i affären som jag fick mumsa i mig för att iaf få upp blodsockret lite, innan vi fick i oss nån mat på riktigt. Vilket för övrigt blev kebab idag...jomenvisst, varför köra på det nyttiga stuket egentligen?
2009-08-27 @ 19:58:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback