Liten trött herre!



Har varit o flängt i Sundsvall idag, mysigt att träffa Sara och Lisa! Ossian hängde på såklart...dit maten går, går också jag lixom! Har var på hyfsat humör, men lite smågnällig ändå idag. Funderar på vad det är med min annars så glada lillfis. Antagligen bara inne i en mysperiod tror jag, dessutom händer det så mycket just nu och han vill så gärna kunna sitta och stå och allt på en gång, men det gåååååår ju inte. Plutten somnade i bilen på väg hem, så sov redan från 18 tror jag. Tänkte att han lär väl aldrig somna om hemma, men minsann så tog jag på honom pyjamasen och sen fick han kvällsmålet, nattade honom med sång och puss och gick därifrån. Lämnade en klarvaken son kan jag säga, ögonen var som pingisbollar! Nu dröjer det inte länge innan jag hör ett vrål, och mycket riktigt kom det snart...trodde jag...i själva verket låg han och konverserade för fullt med sin groda som han har i sängen. Hade riktigt trevligt som det verkade så jag lät honom vara i fred, och efter en stund blev det alldeles tyst. Då hade den lilla herren somnat, alldeles själv, i ovanstående fina position. Mysigt värre, men inte direkt på kudden. ♥
2009-08-19 @ 21:11:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback