Kvällsfika!

Jag har alltid varit sämst på att äta frukost, men sedan jag var liten så har jag gillat att fika på kvällen. Det hänger kvar än, och känner allt mer nu på kvällarna att jag "måste" fika nåt innan jag lägger mig, kanske är det kroppens sätt att ladda lite för nattens amning?! Ossian verkar ha samma gener som mig iaf(jasså?) och äter också mest vid kvällsmålet innan han lägger sig. När han vaknar på morgonen är han inte alls lika sugen på att äta nåt, och måste ofta hålla igång ett tag innan han äter.

Favoriten just nu är knäckebröd med tomat och örtsalt på! Om man vill vara extra nyttig kan man skiva vitlök på också, men då får man passa andedräkten!
2009-08-26 @ 22:59:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback