Karln diskar!

Hehe! Lyckades lura min karl att diska... Jaaaa, Jim tar disken sa jag när gästerna for. Och så började han diska. Jag var inte helt seriös, tänkte skjuta på det tills imorrn, men tackar ju inte nej till att det är undandiskat redan ikväll.

Och om det är nåt jag riktigt avskyr så är det karlar eller kvinnor som säger: Men jag/han hjälper ju till hemma! En vuxen människa kan väl för faen inte hjälpa till i sitt eget hem, men klart att man ändå har saker som man hellre gör eller inte gör. Jag diskar hellre än byter däck till exempel, så skit i jämställdheten där.
2009-08-22 @ 22:17:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

och du bloggar, precis som det ska vara då... ;)Jag brukar skylla på bloggen när jag behöver lite extra egen tid.. men Petter jag måste ju lägga in lite bilder i bloggen ;)



Funkar varje gång eftersom han vill att jag lägger in mycket bilder ;)

2009-08-23 @ 07:42:52
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback