Håller upp huvudet!

Shit vad duktig han är den lilla fisen. Ligger naken på golvet(ja på en filt såklart) och rullar över till mage hela tiden. Nyss höll han upp huvudet hur länge som helst. Jaaa, jämfört med tidigare alltså. Förut har han mest jobbat på som en mullvad med huvudet i golvet och sprattlat med fötterna, men nu börjar han få fason på det där. Verkar tycka att det är kul själv också när han fattar.

Vi var ute och prommade förut i blåsten och jag hålelr fortfarande på och funderar fram och tillbaka om jag ska försöka byta tid på babysimmet. Blir lite sur att jag fortfarande inte vet vilken dag föräldragruppen är, men om den är på torsdagar så är det ju kört att hinna med båda om jag har simmet vid två. Dessutom tror jag att det kanske funkar bättre med Ossians rutiner att simma på förmiddagen istället. Blä! Jobbigt att fatta sånt här beslut! Fast kanske lite av ett i-landsproblem...vad vet jag. ;)
2009-08-20 @ 15:19:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

Ja du det är svårt att veta hur man väljer bäst..fördelen med en eftermiddagstid är ju att Jim kanske kan sluta tidigare och nån gång följa med??? Fast å andra sidan kanske börja lite senare och följa med en förmiddag????



Måste ni kliva upp tidigare än vanligt för morgon tiden annars skulle jag nog ta morgonen tiden, rätt skönt att komma hem i bra tid, tar ju ett tag att byta om åxå efteråt. sen kanske ni vill hinna något annat den dagen åxå ;)

2009-08-20 @ 17:56:34
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Åsa

Thanks love, känns riktigt bra :)

2009-08-20 @ 22:20:42
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Kisse

Tiden går ju så ruskigt fort snart springer han och pladdrar i ett... som tur är så är det ett tag kvar ;) och han börjar ju verkligen komma in i den härligaste perioden nu tycker jag, då han är med och reagerar på människorna runt omkring sig!

2009-08-20 @ 22:43:06
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback